Dlaczego HD

Ponieważ z nadejściem telewizji komercyjnej, byliśmy bombardowani reklamy próbuje sprzedać niezliczone znaki przyjemne bieganie z psem firmowe i nazwy towarów i usług konsumpcyjnych.

Reklama jest wszędzie

Żyjemy w społeczeństwie, w którym reklama jest tak wszechobecne (to wszędzie) jak woda. Jako konsumenci, staliśmy dość odporny na wpływy reklamodawców ze względu na „nasycenia” efektu. Reklamy telewizyjne muszą być naprawdę dobre dla nas, aby być pod wrażeniem teraz – tak dynamiczny i zabawny jak rzeczywista programowania.

Z definicji reklamy telewizyjnej jest segmentem programów telewizyjnych, które są produkowane i finansowane przez firmy lub organizacji, która ma wiadomość, że chce przekazać szerokiej publiczności w określonym segmencie rynku. Przychody z reklamy jest odpowiedzialny za mocny części dochodu dla większości prywatnych stacji telewizyjnych. reklamy telewizyjne mogą wahać się od długości od kilku sekund do zaprogramowania infomercials długości. Można go kosztowała miliony dolarów reklamodawców pokazać krótki handlowej na bardzo telewizyjnych wydarzeń, takich jak Super Bowl.

Reklamy telewizyjne wykorzystania w kampaniach politycznych

Politycy są uwrażliwione na wpływ reklamy telewizyjnej o publiczności i nie śmie próbę uruchomienia kampanii wyborczej bez strategii reklamy TV. Wendy (sieć restauracji) „Gdzie jest wołowina?” Promocja stał się tak popularny w latach 80-tych, które były wiceprezydent Walter Mondale używali go ośmieszyć rywala senator Gary Hart. Hasłem stało się powszechnie akceptowane jako wyrażenie catch używany do kwestionowania podstawowej wartości idei, produktu lub wydarzenia. W niektórych krajach takich jak Japonia i Francja, wiadomości polityczne są zakazane od telewizora. Są po prostu zbyt przekonujący.

Czasami reklamodawcy miał szczęście i pochodzić z koncepcji, która jest tak chwytliwy; można je stosować w długim okresie czasu. Najsłynniejszą jest kampania Energizer Bunny która rozpoczęła się pod koniec lat 80-tych i „trzyma dalej.” Zaczęło się od prostego pojęcia z pokoju pełnym zające walenie w bębny, aż dopiero Energizer Bunny pozostał. Teraz widzowie DirecTV mogą być zaskoczeni, ponieważ królik jest w stanie pokazać się dosłownie wszędzie.

safetech.net.pl
– autor artykułu